четверг, 27 сентября 2012 г.


Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»:

• оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;

• оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;

• форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;

• щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;

• корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:

• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);

• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;

• обмежити кількість критеріїв до необхідних;

• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;

• написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;

• уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;

• продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий